معرفی بازی پابجی لایت

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
admin
16:29
سه شنبه 31 شهريور 1399

 

PUBG MOBILE LITE یک بازی اکشن فوق العاده از استودیوی Tencent Games است که با موتور بازی Unreal Engine 4 ساخته شده است. این نسخه از پابجی موبایل با دستگاه های بیشتری سازگار است و برای دستگاه های با رم پایین بهینه سازی شده است، بدون اینکه تجربه گیم پلی که میلیون ها نفر از بازیکنان در سراسر دنیا تجربه کرده اند را کاهش دهد. بازی PUBG MOBILE LITE دارای یک نقشه کوچکتر برای 40 بازیکن است که به معنی یک بازی سریعتر است که هنوز هم سبک سنتی PUBG را حفظ می کند.

در این نسخه از بازی 40 بازیکن بر روی یک جزیره 2 در 2 کیلومتری با چتر نجات فرود می آیند. بازیکنان باید برای سلاح ها، وسایل نقلیه و لوازم خود کاوش کنند. این در حالی است که مبارزه در منطقه بازی که در حال کوچک شدن است در جریان می باشد تا آخرین بازمانده مشخص شود. برای سرزمین، غارت و انجام هر کاری که برای زنده ماندن لازم است آماده باشید.در ادامه این مطلب با ما باشید.

بازی پابجی لایت

PUBG MOBILE LITE پابجی موبایل لایت
در این بازی جنگی  60 بازیکن در یک جزیره 2*2 کیلومتر غنی از منابع رها می شوند و برای زنده ماندن در یک میدان نبرد کوچک در تلاش هستند تا نجات یابند. برای کمک به خود در نبردها اسلحه ، وسایل نقلیه و دیگر تدارکات مورد نیاز را جستجو کنید. آماده شوید تا به صحنه نبرد بروید و بجنگید تا آخرین نفر باشید که در عرصه ایستاده اید!
پشتیبانی از 12 زبان: انگلیسی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، روسی ، ترکی ، اندونزیایی ، تایلندی ، چینی ساده شده ، چینی سنتی ، عربی ، آلمانی و فرانسوی.
محیط بازی منطقی و عادلانه
سیستم ضد تقلب و هک پیشرفته برای اطمینان از اینکه همه بازیکنان PUBG MOBILE LITE می توانند یک تجربه بازی عادلانه را تجربه کنید.
میدان جنگ
نبردهای 4*4 بدون پایان و بدون هیچگونه ترحمی جهت پیروزی در یک مسابقه هیجان‌انگیز.

با دوستان خود گروه تشکیل دهید
تیم محلی ، کارتهای اتاق و حالتهای قبیله ای باعث می شود که بازی با دوستان در هر زمان و هر مکان راحت تر و لذت بخش تر باشد.
گرافیک HD و صدا
موتور Unreal Engine 4 شگفت انگیز و گیم پلی واقعی را بر روی نقشه HD گسترده ایجاد می کند. جلوه های صوتی با کیفیت بالا و جلوه های صوتی سه بعدی شما را به میدان جنگی وارد می کند که هرگز تا کنون ندیده باشید.
کار گروهی با دانلود پابجی لایت موبایل
از دوستان خود دعوت کنید تا از طریق گپ صوتی، با همدیگر یک استراتژی برنده را ایجاد کرده و در بازی پیروز شوید. کمین کنید و دشمنان خود را غافلگیر کنید. هم تیمی های خود را در گرما و نبرد زنده کنید و برای تسلط گروه خود بجنگید.

دانلود بازی پابجی موبایل لایت PUBG MOBILE LITE 0.19.0 برای اندروید

راهنمای نصب بازی PUBG MOBILE LITE:

  1. فایل نصب (apk) بازی را دانلود و نصب کنید.
  2. پس از دانلود و استخراج فایل دیتا از حالت فشرده، پوشه com.tencent.iglite موجود در آن را در مسیر Android/obb حافظه دستگاه اندروید خود قرار دهید.
  3. بازی را اجرا کنید.


تعداد بازدید از این مطلب: 123
بازدید : 123

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به Samsungj2 مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر